FORUM Modelbouwer
Modelbouwer
http://www.modelbouwgroep.be
D
demark 07/01/2005 19:43
84.194.139*

diorama's

Beste mensen.

Als "herbeginnend" modelbouwer uit de streek van Aalst, ( Affligem ) ben ik al geruime tijd op zoek naar wat raad ivm de uitbouw van een diorama. Daar de treinen zelf me maar matig bekoren hou ik mij dus voorlopig vooral bezig met het lijmen van huisjes ( schaal HO ).

Bedoeling is de uitbouw van een stad met de modernste verlichting en electronica ( ook in wagens ).

Daar ik ook amateurfotograaf ben zou ik ook langs deze weg mensen willen leren kennen die een mooi diorama bouwden. Zo doe ik immers ook steeds weer nieuwe ideeën op.

En dan nu de vraag... Ik Aalst kocht ik in een bekende modelbouwwinkel in de Kattestraat een Faller bouwdoos en betaalde daar 14 € meer dan in een winkel in Nederland waar ik de prijzen van 't internet haalde.

Zijn er winkels in de omgeving met een ruimer assortiment en vooraal met gunstiger prijzen ?

Hopend op een antwoord,

Groetjes,

Mark.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
Poppe Luc 08/01/2005 19:23
81.164.30.*
Beste Mark,

Voor eerst beste wensen,en bedankt voor de reactie langs dit forum.Het zou niet onverstandig zijn dat je eens langs kwam in de club,opgelet voel je niet verplicht.Trouwens eens komen kijken kan nooit kwaad! Verplichtingen zijn er niet in de club,en je leert andere mensen kennen die de zelfde hobby hebben van u,zo kan je andere ideeèn opdoen!Antwoord op uw vraag!Wij zitten met het zelfde probleem,het is raar en niet logisch maar wij kopen het meeste materiaal in het buitenland omdat het voordeeliger is !! Meer info langs deze weg kan ik niet geven maar dat zal je wel begrijpen.

Hopelijk mogen we je eens ontmoeten in onze club,en dan gaan we er dieper op in!

Mvgoppe Luc afdeling vrachtwagens :> [/url][/b]

D
demark 09/01/2005 13:59
84.194.139*
Bedankt voor de vlugge reactie, Luc. Ik ben vandaag al eens naar de club geweest en kreeg een mooie rondgang door jullie voorzitter. Vooral het laatste deel, de modelbouwtreinen sprak mij erg aan. Ik kom zeker nog eens op een woensdag langs.

En... Ik weet nu waar ik best koop...

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |